tisdag, augusti 02, 2011

Hunted: The Demon's Forge

Jag testade ett spel härom veckorna för att det lät intressant.
Hunted: The Demon's Forge.
Det är ditt vanliga halvdana shooter spel utvecklat för konsol.
Jag testade PC versionen av detta.

Handlingen kändes allt igenom rätt sval, dialogerna kändes framkrampade och jag höjde inte på ögonen en enda gång. Särskilt inte av AI:n i den datoriserade medspelaren. Visst att spelet verkar utvecklats för att köras som Co-op genom mainstoryn, men detta var under all kritik.

Det finns inget jag hatar så mycket som produkter utvecklade för konsolmarknaden som SEN kommer som pc spel, oarbetat. Jag vill gärna kunna utnyttja resten av alla tangenter, men nej.

Spelet hade OKEJ grafik, men mot t.ex. AVP gjort 2010 (http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_vs._Predator_(video_game)) så står det sig rätt och slätt inte alls.

Djupt besviken.

1/5 ; 1/10 ; 1/100. Dåligt var ordet.

Inga kommentarer: